Loading... Please wait...

Brands

Newsletter


Return & Exchange Policy

If you are an end-user customer who bought product(s) directly from Canarmor Corporation in Canada, you may return them to Canarmor up to 30 days after you receive them for an exchange or store credit of the product purchase price. As an exception we only offer one time free exchange for the same design/model. If you are an end-user customer who bought special ordered or modified  products from Canarmor Inc., you may return them to Canarmor within 14 days after the date of invoice for an exchange or store credit of the product purchase price. As an exception we only offer one time free exchange for the same design/model. In either case, the refund or credit will not include any shipping and handling charges shown on your invoice and will be subject to a 25% restocking fee, unless otherwise prohibited by law. If you are an organization that bought the products under a written agreement with Canarmor, the agreement may contain different terms for the return of products than specified by this policy. 

To return products, you must call Canarmor Return Department at 1-905-884-8338 to receive a Credit Return Authorization Number (or simply file a return request on the website, available as an option under your login). To expedite the process of your refund or credit, Canarmor expects you to return the products to Canarmor in their original packaging within five days of the date that Canarmor  issues the Credit Return Authorization Number. You must also prepay shipping charges and insure the shipment or accept the risk of loss or damage during shipment. Returned products must be in like- new condition, and all of the enclosures received with a product must be returned with it.

This "Total Satisfaction" Return Policy does not apply to items purchased from our online auctions or under promotional sale, including promo code purchases. For those items, please refer to the Special order returns division's then-current return policy.

 

Please return to the following address:

MAIL TO: Canarmor Inc.
Att: Return handling department
Suite 3 of 10097 Yonge Street
Richmond Hill, Ontario, L4C 1T7
CANADA
Tel. (905) 884-8338 

 

***********************************************************

Politique de retour

Si vous êtes un client utilisateur final qui a acheté le produit (s) directement à partir de Canarmor Corporation au Canada, vous pouvez les retourner à Canarmor jusqu'à 30 jours après les avoir reçus pour un crédit d'un magasin du prix d'achat du produit. Par exception, nous ne proposons que le libre-échange une fois pour la même conception / modèle. Si vous êtes un client utilisateur final qui a acheté les produits commandés ou modifiés spéciales de Canarmor Inc., vous pouvez les retourner à Canarmor dans les 14 jours après la date de facturation pour un crédit de change ou un magasin du prix d'achat du produit. Par exception, nous ne proposons que le libre-échange une fois pour la même conception / modèle. Dans les deux cas, le remboursement ou le crédit ne comprennent pas les frais d'expédition et de manutention indiqués sur votre facture et seront soumis à des frais de restockage de 25%, sauf interdiction par la loi. Si vous êtes une organisation qui a acheté les produits sous un accord écrit avec Canarmor, l'accord peut contenir des termes différents pour le retour des produits autres que ceux spécifiés par cette politique.


Pour retourner les produits, vous devez appeler le Service de retour Canarmor au 1-905-884-8338 pour recevoir un numéro d'autorisation de retour pour crédit (ou simplement déposer une demande de retour sur le site, disponible en option sous votre login). Pour accélérer le processus de votre remboursement ou un crédit, Canarmor attend que vous retournez les produits à Canarmor dans leur emballage d'origine dans les cinq jours de la date d'émission Canarmor Crédit numéro d'autorisation. Vous devez également payer les frais d'expédition et assurer l'envoi ou accepter le risque de perte ou de dommage pendant l'expédition. Les produits retournés doivent être dans un état nouveau aimer-, et toutes les enceintes reçues avec un produit doivent être renvoyés avec lui.


Cette "satisfaction totale" politique de retour ne se applique pas aux articles achetés de nos ventes aux enchères en ligne ou sous vente promotionnelle, y compris les achats de codes promo. Pour ces éléments, se il vous plaît se référer à la politique de retour alors en vigueur de la division spéciale retours de commandes.

Se il vous plaît retourner à l'adresse suivante:

MAIL: Canarmor Inc.
Att: Return handling department/ Retour département manipulation
Suite 3 of 10097 Yonge Street
Richmond Hill, Ontario, L4C 1T7
CANADA
Tel. (905) 884-8338